Το Resident Evil 2 είναι ένα παιχνίδι τρόμου-επιβίωσης της Ιαπωνικής εταιρίας ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Capcom (Ιαπωνική ονομασία της εταιρίας: Kabushiki-gaisha Kapukon). Πρόκειται περί επανέκδοσης του ιδίου παιχνιδιού που πρωτοεκδόθηκε το 1998 αλλά με μοντέρνο σχεδιασμό. Κυκλοφόρησε επίσημα στις 25 Ιανουαρίου 2019 και την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του πούλησε 3 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως με τις εισπράξεις του να ξεπερνούν τα 150 εκατομμύρια Ευρώ. Το δωρεάν demo πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, το κατέβασαν 4,7 εκατομμύρια χρήστες. Από το 1996 έως σήμερα, το franchise των βιντεοπαιχνιδιών Resident Evil, έχει πουλήσει 88 εκατομμύρια τεμάχια παγκοσμίως, το οποίο μεταφράζεται σε εισπράξεις δισεκατομμυρίων Ευρώ.
Gameplay
To παιχνίδι χρησιμοποιεί κάμερα 3ου προσώπου, ίδια με το Resident Evil 4. Αποτελείται μόνο από τέσσερα μικρά επίπεδα:
1: Αστυνομικό τμήμα όπου ο κεντρικός ήρωας ψάχνει να βρει τρία μετάλλια ώστε να ανοίξει το μυστικό πέρασμα κάτω από το «άγαλμα της Θεάς» για την μετάβαση στο υπόγειο
2: Υπόγειος χώρος πάρκινγκ όπου ο ήρωας ψάχνει να βρει το κλειδί-τσιπάκι για την έξοδό του από το πάρκινγκ
3: Υπόνομος όπου ο ήρωας ψάχνει το κλειδί-τσιπάκι χεριού για πρόσβαση στο υπόγειο τρένο προς το μυστικό εργαστήριο “NEST” της φαρμακευτικής εταιρίας “Umbrella”
4: Εργαστήριο Umbrella που είναι και το φινάλε.
To παιχνίδι ολοκληρώνεται μέσα σε 6-8 ώρες. Σε speedrun μπορεί να ολοκληρωθεί σε μια ώρα. Τόσο μικρή διάρκεια, που απορώ τι σχεδιάζανε τόσα χρόνια οι προγραμματιστές, εάν λάβουμε υπόψη ότι η κατασκευή του παιχνιδιού ξεκίνησε παράλληλα με το Resident Evil 7 το 2015. Επίσης, αφού το ολοκληρώσεις και το τερματίσεις, το παιχνίδι σε υποχρεώνει (τρόπον τινά) να ξαναπαίξεις τα τέσσερα ίδια επίπεδα του απ’ την αρχή, με την υπόσχεση ότι θα δεις κάποια σημεία του αλλαγμένα.
Graphics
Τα γραφικά είναι εκθαμβωτικά, μοντέρνα, ρεαλιστικά, και προγραμματίστηκαν στην μηχανή παιχνιδιού RE engine. Τα ζόμπι, παρ’ όλο που περάσαν 2 δεκαετίες, είναι πιο φοβερά και απειλητικά από ποτέ. Μεγάλη εντύπωση μου έκαναν οι εξωτερικοί χώροι, οπότε ανυπομονώ για το remake του τρίτου παιχνιδιού Resident Evil 3 το οποίο την RE engine θα είναι ανυπέρβλητο σε ποιότητα.
Soundtrack
Η μουσική επένδυση ανήκει στην κατηγορία «ambient» και θεωρώ ότι είναι πολύ άχρωμη και δεν δίνει κανένα στίγμα στο remake εν αντιθέσει με την εμπνευσμένη μουσική του RE 2 (1998). Ευτυχώς μπορείτε να αγοράσετε ηλεκτρονικά το «swap soundtrack» από το Playstation store όπου σας δίνει την δυνατότητα να αλλάξετε το soundtrack στο original του 1998.
Illuminati
To παιχνίδι έχει υπεράριθμες Ιλλουμινάτι αναφορές με τρίγωνα, πεντάλφες, φίδια, ανθρώπινες θυσίες, παντεπόπτες οφθαλμούς και σατανισμό εν γένει, αποδεικτικά στοιχεία που παραθέτω εκατέρωθεν σε φωτογραφίες.
Το Deluxe και Collector’s edition κυκλοφόρησαν μόνο με προπαραγγελία σε limited edition στην εξωφρενική και απαράδεκτη τιμή των 70 και 200 Ευρώ αντίστοιχα. Μικρό το κακό όμως, διότι το παιχνίδι αξίζει να το αγοράσει κανείς στην απλή του έκδοση, οπότε περιμένετε να πέσει η τιμή του και αγοράστε το μετά ή απλώς νοικιάστε το.
Μικρό παιχνίδι αλλά πολύ καλή δουλειά σαν σύνολο. Το μόνο εκνευριστικό ήταν η μικρή του διάρκεια η οποία δεν δικαιολογεί την τιμή του.
Y.Γ.
Θα μου άρεσε πολύ να χρησιμοποιήσει η Capcom την μηχανή σχεδιασμού RE engine για την δημιουργία remake των Dino Crisis.