PS4 ή Xbox One? Η απόσταση ανάμεσα στις δυο τελευταίες εκθέσεις E3. Part Two

e3

Ας εξετάσουμε το κρυφό νόημα πίσω από τη φετινή εκδήλωση E3 ξεκινώντας με την Microsoft .

Κατ’ αρχήν να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον Έλληνα Alex Rigopoulos, που παρουσίασε το παιχνίδι Dance central που δημιουργήθηκε από την αμερικανική εταιρία του την Harmonix (έτος ίδρυσης το 1995). Επίσης, επικροτώ το Halo Μaster Chief Collection που είναι τέσσερα παιχνίδια Halo μαζί σε ένα δισκάκι. Μπράβο στην Microsoft γι’ αυτό το βήμα (μήπως ήρθε η ώρα, Sony, να ξεκινήσεις και εσύ τις συλλογές για το PS4 με τα Onimusha, Dino crisis, Soul Reaver και δεν συμμαζεύεται;).
O κος. Phil Spencer ήταν ο κεντρικός ομιλητής. Το κοινό που παρακολούθησε την εκδήλωση ήταν μετριοπαθές και μη ενθουσιώδες από την άποψη των αντιδράσεών του. Συνολικά είδα μεγάλη έμφαση στα online multiplayer games και downloadable games only.
Ο Phil Spencer στο τέλος της εκδήλωσης ευχαρίστησε όλους τους gamers που «θέλησαν να ακουστεί η φωνή τους και που βοηθάνε να διαμορφωθεί το μέλλον του νέου Xbox». Μου άρεσε πολύ αυτή η δήλωση μετάνοιας.
Όμως είναι ήδη αργά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, 31% κατόχων Xbox 360 και WiiU έχουν ήδη μεταβεί στην πλατφόρμα του PS4. Και σύμφωνα με τα Επίσημα Βρετανικά στοιχεία (Official UK data), από το 100% των πωλήσεων της πρεμιέρας του Metal Gear Solid V: Ground Zeros, το 58% ήταν για κονσόλα PS4, το 13% για κονσόλα PS3 και το 27% για Xbone και Xbox360. Επίσης, τα τελευταία παγκόσμια επίσημα στοιχεία μας λένε ότι το PS4 έχει πουλήσει 7 εκατομμύρια μονάδες (κονσόλες) ενώ το Xbox One έχει πουλήσει παγκοσμίως 3 εκατομμύρια μονάδες.

Και πάμε τώρα στην παρουσίαση της Sony.
Ήταν μια επιτυχής παρουσίαση που άφησε πολύ ενθουσιασμένο το κοινό της που ούρλιαζε από επιδοκιμασία. Στη διάρκεια της παρουσίασης δόθηκε ένα δεδομένο ότι το 95% των κονσόλων είναι δικτυωμένο online κάθε φορά που παίζει κάποιος βιντεοπαιχνίδι. Αυτό με έκανε να αναρωτηθώ, πως στα κομμάτια γνωρίζουν ένα τέτοιο νούμερο; Είναι τόσο εύκολο για τη Sony να αναγνωρίζει τα εκατομμύρια κονσολών που συνδέονται στο διαδίκτυο παγκoσμίως;

Παρ’ όλα αυτά, έχω να δώσω μια συμβουλή και στις δυο εταιρίες, και την Sony αλλά και την MS.
Σας βλέπω και τις δυο που προσπαθείτε να φλερτάρετε με πλάγιους τρόπους την πλήρη online λειτουργία των κονσολών 24/7, που είναι το κεντρικό θέμα των δυο άρθρων που συγγράφω για την E3.
Θα σας πρότεινα να αφήσετε κατά μέρος την προπαγάνδα και να επικεντρωθείτε στο off line single player μέρος των κονσολών σαν βάση και να αφήσετε τις online λειτουργίες ως υποστηρικτικές και δευτερεύουσες.
Εάν καίγεστε πια τόσο πολύ να κάνετε μια online κονσόλα 24/7 με DRM restrictions χωρίς disk tray, δημιουργήστε ένα ξεχωριστό προϊόν και αφήστε τα αγαπημένα μάς προϊόντα στην ησυχία τους π.χ. Playstation normal edition και Playstation only online edition και αντίστοιχα η MS με το Xbox normal edition και Xbox only online edition.
Και να θυμάστε αγαπημένες μου εταιρίες ότι, οι gamers έχουμε τη δύναμη, την κυριαρχία της τσέπης μας και των δικαιωμάτων μας αλλά και του φετίχ μας, δηλαδή τη δυνατότητα να έχουμε για πάντα στην κατοχή μας το φυσικό μέσο στο οποίο υπάρχει το παιχνίδι, είτε αυτό λέγεται Blu-Ray είτε DVD και σίγουρα αυτό δεν λέγεται σκληρός δίσκος.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s