Το επόμενο λάθος της σειράς Tomb Raider

tomb_raider_collage_new
H σειρά βιντεοπαιχνιδιών Tomb Raider αναπτύχθηκε αρχικά από την εταιρία Core Design και μετά από την Crystal Dynamics σε συνεργασία με την Square Enix. Η πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού, Lara Croft, στα αρχικά στάδια ανάπτυξης, είχε ένα ατύχημα από έναν προγραμματιστή που του ξέφυγε το ποντίκι και το έσυρε παραπάνω απ’ όσο έπρεπε στο σημείο του στήθους της ηρωίδας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά. Εννοείται ότι το τελικό μοντέλο της ηρωίδας αφέθηκε με επαυξημένο στήθος· το παιχνίδι βοήθησε σε πωλήσεις την κονσόλα Playstation 1 αλλά και αποτέλεσε μια κερδοφόρα σειρά πρότυπο για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Έχοντας παίξει σχεδόν όλα τα παιχνίδια, από το τρίτο έως το σημερινό, επτά το σύνολο εκ των δέκα, ευχαριστήθηκα μόνο τρία εξ αυτών. Το Tomb Raider III, το Tomb Raider Legend και το Tomb Raider Underworld τα οποία χαρακτηρίζω το λιγότερο μαγευτικά από άπoψη game play, ατμόσφαιρας και μουσικής επένδυσης. Καλύτερο της τοπ τριάδας για μένα είναι το Legend.

Στις 5 Μαΐου του 2013, κυκλοφόρησε το περίφημο reboot του παιχνιδιού, λες και χρειαζόταν ένα ακόμα! Η εισαγωγή του παιχνιδιού με εκθάμβωσε. Μετά όμως οι προσδοκίες μου προσκρούστηκαν με φόρα στον τοίχο σαν τα ηλεκτρόνια της λυχνίας Coolidge επάνω στο μόλυβδο! Συνέχισα το παιχνίδι για μια ώρα ακόμα και δεν το ξανά πιασα ποτέ στα χέρια μου. Ο βασικός λόγος είναι ότι σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα, η ηρωίδα είναι πολύ νεώτερη σε ηλικία και παρουσιάζεται ευάλωτη, ενεργεί μόνο μέσα από ανάγκη, απόγνωση και ένστικτο επιβίωσης παρά για ένα απώτερο σκοπό ή προσωπικό όφελος.

Δεν έχει καμία σχέση με την φιλοσοφία των προηγούμενων παιχνιδιών που έπαιζα τα προηγούμενα δέκα χρόνια. Είναι ένα άλλο παιχνίδι και όχι αυτό που ήξερα. Μου θύμισε περισσότερο την σειρά Uncharted, από την οποία έχει δανειστεί πολλά στοιχεία. Η πλοκή που διαδραματίζεται αποκλειστικά σε ένα νησί είναι εντελώς βαρετή σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια που τα επίπεδα έκαναν περιοδεία σε πολλά μέρη του πλανήτη. Τα Quick time events είναι πολλά και αντιγραφές από άλλα παιχνίδια. Βρήκα την αναβάθμιση των όπλων άκρως εκνευριστική και άσχετη. Τι δουλειά έχουν στοιχεία RPG σε ένα παιχνίδι Tomb Raider; Και τέλος, η ελεύθερη στόχευση με τα όπλα είναι μια επίπονη διαδικασία, βοήθειά μας!

Πιστεύω ότι το παιχνίδι απομακρύνθηκε από τις ρίζες του και προσπαθεί να γίνει κάτι το οποίο δεν είναι και δεν του αξίζει.

Προτείνω στην Square Enix αλλά και στην Crystal Dynamics, πριν κυκλοφορήσουν το επόμενο Tomb Raider, να κοιτάξουν τα τρία αυτά επιτυχημένα παιχνίδια της σειράς που προανέφερα και τα συστατικά τους που τα έκαναν να αγαπηθούν από το κοινό των gamers, γιατί προβλέπεται η σειρά να ξαναπιάνει πάτο, όπως έγινε με το Tomb Raider: The Angel of Darkness.

Στην επόμενη κουβέντα μας θα μιλήσουμε για την Sony και την Microsoft, όπως επίσης και για το θανάσιμο λάθος της τελευταίας και τις επιπτώσεις του.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s